RSS
czwartek, 28 kwietnia 2016

- Wymazać złą odpowiedź na sprawdzianie, z którego dostało się kiepską ocenę, wpisać właściwą i powiedzieć "Proszę pani, dlaczego pani mi tu skreśliła, przecież napisałam dobrze".

- Napisać we własnych ćwiczeniach do matematyki "Zuza, jesteś głupią d*pą", a następie oddać te ćwiczenia do sprawdzenia nauczycielce.

- Zwędzić tacie zestaw gier 18+, dać kolegom z klasy do zainstalowania, a następnie trzymać płytki niefrasobliwie na ławce.

 Gry oczywiście zabrałam i oddałam tacie. Mina taty - bezcenna.

  - Mówić do słuchawki swojej komórki "Tak mamusiu, siedzę z Krzysiem na ławeczce koło szkoły" jadąc na hulajnodze slalomem między zaparkowanymi samochodami, pół kilometra od szkoły z kimś, kto nie ma na imię Krzyś.

Swoją drogą - wydaje mi się, że ostatnio rodzice dają dzieciom więcej swobody, bo wydaje im się, że komórka jest świetną smyczą. A nie jest.

14:28, iwona_k123
Link Komentarze (9) »
wtorek, 05 kwietnia 2016

Instrukcja obsługi sprawdzianu szóstoklasisty liczyła w tym roku ponad sto stron.

Na przestrzeni lat z prawdziwym podziwem obserwowałam rozkwit talentów biurokratycznych pracowników resortu edukacji obsługujących sprawdzian.

Który róg koperty uciąć, jak zakleić bezpieczną kopertę , kto ją poniesie, kto będzie asystował i setki równie ważnych detali było starannie opisywanych. Co roku inaczej. Trzeba było być czujnym i śledzić zmiany aż człowiek poczuł, że mu pęcznieją synapsy.

Aż strach pomyśleć, gdzie te tabuny urzędników dadzą teraz upust swojej kreatywności.

22:51, iwona_k123
Link Komentarze (16) »
poniedziałek, 04 kwietnia 2016

Moi uczniowie nauczyli mnie dziś gwizdać na źdźble trawy.

Niestety, nie jestem w stanie ogarnąć gwizdania na palcach - choć juniorzy starali się bardzo.

19:18, iwona_k123
Link Komentarze (12) »
O autorze
stat4u